Recenzii carti

Un destin sub semnul istoriei: Cioran sau ispita nazismului de Julien Santa Cruz
La Editura Meteor Press a apărut anul trecut, în traducerea din limba franceză semnată de Mădălina Constantin, o carte care dezbate un subiect prea puțin exploatat în literatura de specialitate din ultima jumătate de secol: Cioran sau ispita nazismului de Julien Santa Cruz. Julien Santa Cruz, autor și profesor de istorie, a analizat lucrările de tinerețe ale lui Cioran și peste o sută de articole semnate de filosoful... Citeste mai mult
O călătorie de excepție în 2024: Mituri și legende ale Greciei Antice: Zeii și Eroii de Rodica Chiriacescu
Abilitățile de povestitor ale Rodicăi Chiriacescu, autoare și traducătoare, licențiată a Facultății de Litere a Universității Babeș-Bolyai din Cluj, membră a Uniunii Scriitorilor și redactor la Editura Enciclopedică și Univers Enciclopedic, sunt deja incontestabile. La Editura Meteor Press au apărut anul trecut două volume care nu trebuie să lipsească în 2024 din bibliotecile adolescenților și nici a adulților care... Citeste mai mult
Adevărul și dreptatea nu se negociază – despre „Școala de la Frankfurt în fața istoriei” de Andrei Marga
La Editura Meteor Press a apărut anul trecut o lucrare care aduce o parte însemnată a istoriei în atenția cititorilor contemporani: „ Școala de la Frankfurt în fața istoriei ” de Andrei Marga , licențiat în filozofie și sociologie, cu doctoratul în filosofie, având ca teză „ teoria critică a școlii de la Frankfurt ” și specializat în filosofia contemporană în... Citeste mai mult
O lectură necesară la început de an: Asumarea crucii. Calea mistică a angoasei de Episcop Michel Laroche
În inima societății moderne , calea spre spiritualitate devine, de la o zi la alta, o misiune din ce în ce mai dificilă. Cu mai puțin timp liber la dispoziție, cu mai multe responsabilități și obligații față de cele din trecut, omul modern se găsește adeseori la răscruce de drumuri atunci când vine vorba de îngrijirea sufletului. Într-un volum complex, destinat celor care vor să descopere mai multe despre... Citeste mai mult
Aventuri ca la carte: Doamna Harris cucerește Moscova!
După New York și Paris, a sosit timpul ca faimoasa Ada Harris să cucerească și Moscova într-un nou lanț de peripeții mai captivante decât cele mai bune filme cu spioni. Dacă nu ați fost deja cuceriți de curajoasa menajeră Ada Harris, creată de binecunoscutul scriitor interbelic Paul Gallico (1897-1976), atunci cu volumul Doamna Harris cucerește Moscova vă oferiți șansa unei lecturi formidabile. Cu o discreție de invidiat... Citeste mai mult
Horoscop 2024 de Alice DeVille. Ce trebuie să stiți despre zodii pentru a avea un an exemplar!
Alice DeVille este, fără îndoială, astrologul preferat al vedetelor de la Hollywood, dar și al oamenilor din lumea întreagă. Almanahul zodiilor pe care îl compune an de an a devenit deja un îndrumar plin de exemple concrete, sfaturi și recomandări esențiale pentru fiecare zodie în parte astfel încât să aveți parte de un an fericit și cu obiective împlinite. În cartea Horoscop 2024.... Citeste mai mult
Un ALFABET cu magie și povețe: Alfabetul povestirilor cu tâlc de Rodica Chiriacescu
Autoarea de cărți pentru copii, Rodica Chiriacescu, își continuă seria de succes a povestirilor cu tâlc, venind, de data aceasta, cu o nouă carte în care titlul fiecărei povești începe cu o literă din alfabet. În plus, ilustrațiile semnate de Victoria Rață vor fi un deliciu vizual pentru micii cititori. „Albinuța”, „Brotăcelul”, „Curcubeul”, „Dino”, „Elefantul”,... Citeste mai mult
„Lumea scindată” de Andrei Marga. Îndrumar valoros în vremuri dificile
Cel mai nou volum semnat de Andrei Marga, „ Lumea scindată ”, a apărut recent la Editura Meteor Press, aducând o teză mai mult decât necesară asupra unui prezent fragmentat care adâncește discrepanțele în loc să le reducă. Pornește astfel printr-o binevenită incursiune în filosofie, demonstrând că în lumea actuală „ taxonomiile existente ale societăților nu mai fac față... Citeste mai mult
Un volum care nu poate fi lăsat din mână: „Văduva roșie” de Alma Katsu
După debutul său din 2011, scriitoarea Alma Katsu a cunoscut succesul care a făcut ca azi să aibă cărți publicate și traduse în nenumărate țări. „Văduva roșie” este un roman care merge în culisele CIA-ului, scoțând la iveală într-un mod captivant o mare parte din experiența sa de muncă de aproape treizeci de ani în aria instituțiilor de servicii secrete. Roman captivant, „ Văduva... Citeste mai mult
Biografia anului 2023: Miss Dior, sora renumitului Christian Dior și un parfum cu istorie
Biografiile se numără printre cele mai îndrăgite lecturi și capătă din ce în ce mai mult loc în preferințele cititorilor români. Acest lucru e justificat dacă ne gândim că, în ultimii ani, din ce în ce mai multe cărți de renume au fost traduse și publicate și la noi, piața editorială autohtonă reușind cu brio să țină pasul cu noutățile internaționale. Un astfel de exemplu remarcabil... Citeste mai mult

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!