BPXHCILl-PwCENCsxL8D Recenzii

Recenzii carti

Recenzie Doamna Harris cucerește Parisul
Doamna Harris cucerește Parisul și cititorii din lumea întreagă Născut în 1897 la New York, Paul Gallico este unul dintre cei mai prolifici scriitori ai timpului său, creionând personaje care, iată, la mai bine de un secol distanță, continuă să ne amuze, să ne încânte, să ne transpună în diferite locuri ale lumii, să ne ofere o gamă largă de emoții și, mai ales, să ne dăruiască lecții... Citeste mai mult
Recenzie M-ai trădat de Lisa Jackson. O iubire și planuri ascunse în al treilea volum din trilogia Familiei Cahill
M-ai trădat de Lisa Jackson. O iubire și planuri ascunse în al treilea volum din trilogia Familiei Cahill Trilogia Familiei Cahill se bucură de publicarea volumului „M-ai trădat” de Lisa Jackson, autoarea care primește din plin apreciere la nivel internațional și care este, la ora actuală, unul dintre cei mai bine vânduți autori. Scriitoare prolifică, Lisa Jackson își bucură cititorii fideli cu personaje... Citeste mai mult
Codul Rutier 2022, noutate editoriala la Meteor Publishing
Codul Rutier 2022 O noutate pe care trebuie să o aveți în casele dumneavoastră dacă aveți permis de conducere este Codul Rutier publicat anul acesta de către Editura Meteor Publishing. Codul Rutier 2022 vine cu actualizări de ultimă oră și de maximă importanță, cuprinzând toate modificările și completările aduse de Ordonanța nr. 1 din 27 ianuarie 2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență... Citeste mai mult
„Operațiunea Ochiul lui Dumnezeu” de Barry Eisler: Chipul ascuns al lumii în care trăim
Barry Eisler nu scrie niciodată doar de dragul de a scrie romane pline de suspans și acțiune, ci din dorința de a dezvălui lumea informațiilor secrete așa cum este. Misiunea sa trece dincolo de faptul că oferă cititorilor cărți pe care nu le mai pot lăsa din mână, ci ajunge la nivelul la care înțelegem cum arată chipul ascuns al lumii în care trăim, cum pot cădea unele măști instituite la nivel internațional... Citeste mai mult
Luminile pierdute din St. Kilda. Speranța regăsirii de Elisabeth Gifford
Cel de-al Doilea Război Mondial a lăsat o zguduitoare urmă în istoria omenirii, cu vieți risipite în vânt, cu povești și destine care nu s-au mai reunit niciodată. Elisabeth Gifford aduce la lumină, în mijlocul tragediei, o poveste de iubire care a reușit să supraviețuiască, un final fericit în mijlocul unui peisaj amețitor, adesea de o frumusețe năucitoare. Autoarea, cu studii la Universitatea Leeds... Citeste mai mult
Invatati spaniola RAPID: in doar 15 minute pe zi
Larousse Spaniola - Metoda rapida Ca adulți, cât ne mai amintim din limbile străine studiate în școală și câți n-am rămas, de fapt, cu engleză învățată de la televizor, din filme și din desenele animate? Pe măsură ce înaintăm în vârstă, ni se pare din ce în ce mai greu să învățăm o limbă străină . Știai că: Nicolae Iorga a învațat limba turcă într-o... Citeste mai mult
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.