Recenzie M-ai trădat de Lisa Jackson. O iubire și planuri ascunse în al treilea volum din trilogia Familiei Cahill

M-ai trădat de Lisa Jackson. O iubire și planuri ascunse în al treilea volum din trilogia Familiei Cahill

Trilogia Familiei Cahill se bucură de publicarea volumului „M-ai trădat” de Lisa Jackson, autoarea care primește din plin apreciere la nivel internațional și care este, la ora actuală, unul dintre cei mai bine vânduți autori. Scriitoare prolifică, Lisa Jackson își bucură cititorii fideli cu personaje recurente și serii de romane care îi țin pe fanii autoarei cu sufletul la gură.

Cărțile Lisei Jackson vor oferi întotdeauna suspans, mister, acțiune, povești de iubire împachetate în romane care ajung mereu în topul listelor. Despre cel de-al doilea volum al trilogiei am scris AICI și veți regăsi, tot acolo, trimiterea către recenzia primului volum.

În „M-ai trădat”, acțiunea se concentrează, de data aceasta, asupra lui James Cahill, cel care se bucură de o avere frumoasă și de o viață cu multe personaje feminine. Numai că, încă de la începutul cărții, îl regăsim pe James care se trezește singur în spital, fără să-și dea seama ce anume s-a întâmplat cu el. O recunoaște mai apoi pe Sophia Russo, amanta lui, și află că Megan, iubita lui, a dispărut. Este considerat principalul suspect nu doar de către poliție, ci și de către sora lui Megan, Rebecca.

Relațiile de familie devin și de data aceasta complicate. Țesături invizibile și îndepărtate ies la iveală, iar femeile din viața lui James încep să dispară, una câte una. Inclusiv reportera care insista să afle adevărul despre Megan își va pierde viața. Cercul întrebărilor și suspiciunilor se face din ce în ce mai mic, în ciuda faptului că nu există dovezi suficiente pentru a-l incrimina pe James care rămâne în libertate.

Averea familiei Cahill e un laitmotiv în această trilogie, alături de cruzimea unora dintre personaje care ar face orice pentru a ajunge la banii care, în fapt, nu li se cuvin. James Cahill, în mod paradoxal, este cel mai puțin interesat de averea care îi revine și își construiește viața pe cont propriu, fără a evita însă capcanele care se țes de către Sophia Russo și... un personaj necunoscut despre care veți afla doar dacă citiți cel de-al treilea volum. Este personajul-cheie care va dezvălui cititorilor toate misterele la finalul cărții, așa cum ne-a obișnuit deja Lisa Jackson.

Detectivul Brett Rivers și polițista Wynonna Mendoza încearcă să afle adevărul despre dispariția lui Megan, fiind bulversați, mai apoi, de moartea unei angajate de la ferma lui James, Willow, cea care se uita la el „ca o mâță care se uită fix la o gaură din pământ și așteaptă ca o cârtiță să-și scoată căpșorul ca s-o atace imediat”. Arma lui James nu e de găsit, iar întrebări esențiale rămân fără răspuns. Descoperim, treptat, că singurii dușmani ai lui James, cei despre care se știe, nu sunt „dintre cei care ar fi gata să te omoare”. Capitol după capitol, cititorii își dau seama că nu același lucru se poate spune despre femeile din viața lui James.

Rebecca, sora lui Megan, pare singurul personaj onest, încercând cu disperare să afle adevărul, bulversată între dragostea pe care i-o poartă lui James și despre care Megan nu știa și faptul că era posibil ca tocmai bărbatul pe care îl iubea să fie responsabil de posibila moarte a surorii ei: „Cu excepția cazului în care Megan, în stilul unei adevărate melodrame, nu se ascundea, pur și simplu, undeva, în timp ce sora ei mai mare își făcea o sumedenie de griji, întrerupându-și cursul firesc al vieții de dragul... a ce? A nevoii lui Megan de a fi în centrul atenției? A dorinței ei de a-i face rău oricărei persoane pe care o suspecta ca dorindu-i ei răul? Adică lui James?”. Vom vedea însă cum aceste griji nu doar că sunt nefondate, dar vor avea parte de clarificări din cele mai neașteptate.

Munca detectivilor continuă. Un element important apare în ancheta polițiștilor. Sophia Russo este o verișoară îndepărtată a lui James. Cum de acesta nu știa cine este ea cu adevărat? Este Sophia cu adevărat îndrăgostită de James? Și, dacă e așa, ar mai fi atunci capabilă să-i facă rău? Ceea ce vom afla cu privire la Sophia se va dovedi mai mult decât neașteptat.

Astfel, Lisa Jackson va oferi răspunsuri cititorilor în ultimele pagini ale acestui volum, dar va lăsa loc unui posibil nou început, oferindu-i Sophiei șansa la răzbunare și recompensându-și astfel cititorii cu speranța unei continuări a seriei cu personajele lor preferate.
Crime, Thriller, Mistery - M-ai tradat
-15%

M-ai tradat