Mari esecuri ale unor branduri renumite

Meteor Publishing
-15%
24,00 Lei 20,40 Lei

Subtitlu: Adevarul despre cele mai faimoase 1 de greseli de branding din toate timpurile

Autor: Matt Haig

Stoc epuizat
Cod Produs: 716 Ai nevoie de ajutor? 0727999101
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele mai faimoase 1 de greseli de branding din toate timpurile de Matt Haig
Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si cu pierderi considerabile. In plus, Matt Haig propune o abordare amuzanta a subiectulu; avem de-a face, astfel, cu o carte de business foarte placuta la lectura, dar cu un mesaj extrem de serios. Autorul ne dezvaluie aspectele sau elementele care au dat gres in fiecare caz si ne ofera o suita de lectii memorabile. Familiarizarea cu gama de esecuri de business asupra carora se opreste Matt Haig va va pune in alerta cu privire la pericolele potentiale si va va dezvalui modalitatile prin care ii puteti asigura brandului dumneavoastra o viata lunga si sanatoasa. Fiecare om de afaceri va citi aceasta carte si de placere, si din interes. Va invitam s-o lecturati, sa va bucurati de ea si sa insusiti invatamintele de rigoare. Patrick Barwise, profesor de management si marketing la London Business School

Numar pagini: 328

Latime (cm): 13

Inaltime (cm): 20

ISBN: 9789737282491

An aparitie: 2008

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!