// Eficienta in business // Mari esecuri ale unor branduri ...

Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele mai faimoase 100 de greseli de branding din toate timpurile - Matt Haig
Mari esecuri ale unor branduri renumite
Adevarul despre cele mai faimoase 100 de greseli de branding din toate timpurile
Matt Haig

Editura:Meteor Publishing

Pret librarie: 24.00 RON
Pret pe site: 21.6 RON (TVA inclus)



Disponibilitate: la cerere
Pentru comenzi va rugam sa ne scrieti pe adresa de email carte@meteorpress.ro


Descriere carte:


Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si cu pierderi considerabile. In plus, Matt Haig propune o abordare amuzanta a subiectului – avem de-a face, astfel, cu o carte de business foarte placuta la lectura, dar cu un mesaj extrem de serios. Autorul ne dezvaluie aspectele sau elementele care au dat gres in fiecare caz si ne ofera o suita de lectii memorabile. Familiarizarea cu gama de esecuri de business asupra carora se opreste Matt Haig va va pune in alerta cu privire la pericolele potentiale si va va dezvalui modalitatile prin care ii puteti asigura brandului dumneavoastra o viata lunga si sanatoasa.
Fiecare om de afaceri va citi aceasta carte si de placere, si din interes. Va invitam s-o lecturati, sa va bucurati de ea si sa insusiti invatamintele de rigoare. Patrick Barwise, profesor de management si marketing la London Business School


De acelasi autor:


Colectie: Eficienta in business

ISBN: 978-973-728-249-1

Format: 13 x 20 cm

Nr. pagini: 328

An aparitie: 2008

Cine a cumparat aceasta carte a mai cumparat:

Go Back
 .: Cosul meu
shopping_cart

Aveti 0 carti in cos, in valoare de 0 RON.

 .: Newsletter




Oferta Biblioteca

PARTENERI

Facebook Twitter LinkedIn